Catrine goes faaaat ála americana

Idag har jag varit sjukt trött, var på en 4h lång presentation om Kanthal, höll seriöst på att somna.. Pinsamt! Men vad gör man när ögon sluts och det känns som om man är muskellös och inte kan kämpa imot!

Jag håller på att bli en riktigt amerikanare, dvs feeeeeeeeeeet ;S Förstår inte hur jag kan få mail av mor som oroar sig för att jag inte äter ordentligt. Jag har ju ätit hamburgare, pizza, bröd de senaste dagarna (och det har jag seriöst inte ens ätit sammanlagt under det senaste året;P). Inte blir det bättre att företaget bjuder på lunch idag, sandwich severat med CHIPS, hallå, lunch liksom, not lördagsgodis!! Och dessutom en american cookie på det.. Och sen efter jobbet kom Deb och hämta mig och Gustaaav och så åkte vi direkt till bowlinghallen där Ian spelade. Vi släppte av Deb där och sen tog jag bilen så att jag och gustaf kunde åka hem och byta om. Vi hämtade upp dem sen igen och åkte till Ashleys volleyball game, påvägen blev det bestämt att dagens middag fick bli Mc Donald, kuuul.. Åt en Mc Chicken... Sen under matchen kom Deb med M&M, tror hon verkligen vill att jag ska flyta hem över Atlanten, OMGuuusch! Haha, det vidriga är ju att skiten är gott, djeees..

Idag har det varit (hör och häpna) lite småkyligt här, hade jeans och filt på mig på volleyball matchen... Har inte förmått mig att börja träna än pga värmen, har nog en vilovecka nu tror jag;P Gjorde iaf lite rygg och magträning nyss här på sovrumsgolvet, kändes lite bättre efter det..........

Kanske bäst jag sover så jag inte behöver gå runt och gäspa på jobbet, det ser inte så bra ut ;P
Shame on you Cat (Ian gave me a nick-name)


Nightieeeee from C



PS. Fick lite klagomål att jag är alldeles för snål med bilder. Men jag har faktiskt inte använt kameran än så det lär dröja dudes! Appropå snål, jag har inte gjort av med en enda ynka liten dollar och jag har varit i USA i hela 4 dagar, försök med den ni!! Fast det är ju inte så att jag är snål, men jag har inte besökt en enda shoppingbutik än, har haft fullt upp med volleyball, bowling och jobb såklart (det är ju därför jag är här, AAAIGHT!! ;P)...

Jag hinner nog göra av med en del ska ni se, på to-do-listARN står det än så länge följande;

Disney World
Sea World
Outlets (=shopping)
Universal Studios
Miamiresa
Hotell
Everglades
Key West
Surfing
Snorkling
Fort Lauderdale
Sms

OCH EN MASSA MER!

See yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


Kommentarer
Postat av: Helena

Det är bra, lägg upp ett fettförråd till du kommer hem igen, minusgrader säger jag bara!:S Önskar jag kunde vara med dig där i det allra bästa landet:)

2009-10-02 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0