Time for updating!

Okaaay ; ) Veckan har varit som en vanlig jobbvecka i amerikansk version. Var ett litet PMSbarn till en början, men veckan blev roligare ju längre den gick. Det var helt stört, satt i köket med min american mom och Smash, och så sa jag imorgon är det ju onsdag ja, halva veckan kvar. Fick konstiga blickar tillbaka och NEJ det är torsdag imon! Hehe, nej nej det är ju tisdag idag (helt bombsäker på min sak, jag visste ju att det var måndag igår liksom inget konstigt med det..) så det innebär onsdag imorgon sa jag. Sen efter en tennismatch med tisdag onsdag om vilken dag det var fick jag ge mig till slut (händer väldigt sällan ska ni veta, fråga mor bara) när alla sa i huset sa att det faktiskt var onsdag. Fuck täntke jag, nu är det ju torsdag imon och hela veckan över..

Igår skulle me and gus åka tidigare från jobbet för att hinna med att bada lite i poolen medan solen fortfarande stod högre än träden runt omkring. Jo tack för den Gus, innan jag ens hinner reagera har mannen svängt vänster en väg för tidigt och plötsligt är vi på highway påväg norrut med nästa avfart efter typ 10min.. Kulkul! Vi hann hem i skaplig tid för att hinna skjutsa SMASHLEY till hennes volleyball iaf, eller jag tvingade gus att göra det som straff, så jag gick ist och tog mitt första riktiga dopp i poolen (med en skymt av solen dock), riktigt varmt var det. Gjorde några ansatser till crawl, men det kan nog inte sammanlagt räknas som träning, nej. Jag har lagt det på is, har för klent psyke, ingen motivation i denna kvava, varma, fuktiga luft. Jag kör american lifestyle ist och äter allt som inte klassas som hälsosamt och tar bilen när jag behöver förflytta mig, NICE! I'll pay the price när jag om några månader står där i vasaloppsspåret och har nio mil framför mig, jag måste vara dum i huvudet, men det kan ju vara kul det också..

Idag hjälpte jag grabbarna på jobbet att måla lite väggar, huuur underbara som helst är dom ; ) Drog en runda med Darryls bike också, haha!


Ikväll så var det sk Octoberfeeeest i Daytona, men det var lite av en besvikelse för hela familjen, inget tyskt och ingenting, bara en liten vanlig tivoliplace.. Blev något missförstånd där tror jag. Åkte två rides med Ash iaf, lagom uppvärmning inför Disneys alla rollercosters, måndag är dagen som gäller!! ;D Påväg hem sen hade vi en trevlig tur i bilen, fyra inklämda i baksätet och så skulle man nynna sånger och gissa låt. Sen fick jag en Catrine-hysteri-damp-skratt-attack ;P Alla som känner mig på riktigt vet vad det innebär. Det kan bli så när jag ätit för lite och är trött eller drivs av socker. Idag var det nog det sistnämnda, jag åt ingen middag, bara en massa sötsaker.. Jag hade en otroligt trevlig kväll iaf ; ) Och jag slutade aldrig att skratta, det var ett tag sen nu, kändes skönt!

Ice cream stop of course

Åjo, min käre vän Ian ville prova på den svenska boomen med att blogga, så jag hjälpte honom att fixa en blogg ;) http://ieatswedishfish.blogg.se/ . Det har blivit lite som hans dagbok, kul kille ; )


2 veckor har gått, helt sick fort, VILL INTE VILL INTE VILL INTE..................................................
Miami om två veckor iaf, så tagga det !
Imon är det shopping som står på the bucket-list, finally!

Sov gott svenskar, eller ni vaknar ju snart ;P

C

ÅJO, är det nån rolig figur där ute som kan tänkas dela hytt till studentkryssning är jag öppen för förslag. Lite jobbigt att ta kontakt med folk och prata när man är här.. Så ni kan höra av er till en liten ensam stackare som mig ist;) Annars överväger jag faktiskt att skiiiiita helt i det, trot eller ej! GO NYKTER?



Kommentarer
Postat av: Jakob and Mogard

Please read your hotmail(Studentkryssningen).

2009-10-11 @ 07:57:28
URL: http://varevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0