ALOHA

Idag på jobbet fick jag möta den omtalade Darrol, hur kiiiiing som helst, bara skrattade hela tiden! Spelade uno ni vet, färgade kortleken, på lunchen idag med grabbarna och det var ganska kul må jag säga. Dom hade gjort sina egna bonuskort och satt dit egna bilder (barnförbjudet;P) med egna villkor så att säga. Ja, det var lite svårt att hänga med i samtalen emellanåt för det gick ganska speedat och med mycket slang, det blir inte enklare av att alla pratar samtidigt, en med brittisk accent och en annan med "norrländsk" amerikanska och en tredje med southern accent. Och såklart är det ju inte fairplay, medan en försöker förklara t ex ett kort för mig så försöker en annan person övertyga mig om att lägga ett annat, var ju typ som att spela med öppna kort och bilda packter hit och dit och så vet man inte vem man ska lita på ;P haha, riktigt kul! I övrigt har jag kobbat lite i excel idag och rullat upp lite tråd på några rullar..

Det är otroligt, typ 30 grader och ändå har jag frysit typ 90% av dagen, ALOHA!! ACn är ju på överallt i detta land, på jobbet är det kallt och när man kommer hem är det kallt i huset och sen följde jag med Deb till Smashs volleyball game (ist för att hämta upp gustaf på flygplatsen) och där var det som när man är i en ishall, ISKALLT.. Så än en gång hade jag inte ätit något mer än den där wrapen till lunch, kl typ åtta delade jag och Deb på en pizza som vi slängde in i ugnen. Ian, Gary och Gustaf stannade till på hooters på hemvägen, jag är inte avundsjuk!

Helgen är laddad med fotboll, TAGGA!! ;D Börjar också få panik för att jag inte har solat och badat än, men jag får lugna mig innan mor får damp på mig för att jag är så stressad ;P Jag har ju trotsallt bara varit här i tre dagar, så jag borde hinna! Btw, jag har kommit på en bra sak med mig själv de senaste dagarna, jag har slutat bli nervös för saker, jag vet inte vad ordet nervös innebär längre, sköönt! Random...

Nu har jag och Smash precis haft girlconversation och jag har blivit mer insatt i det amerikanska tonårslivet, det är verkligen som på filmerna..

Time to sleep!

/C

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hej du! det låter ju som att du har det prima där borta i staterna :D Du får lägga upp lite bilder också :) Kram på dig

2009-09-30 @ 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0