And so it's time..

Klockan är 02.10 och om knappa timmen är jag påväg mot Arlanda, dock inte i en limo.. Mor och far sover i rummet intill och snart så får jag väcka dem så de kan köra mig till huvudkontoret. Känns som om hela Sandviken sover och här sitter jag vid datorn. Tanken att jag om inom ett dygn befinner mig på amerikansk mark för första gången känns obegriplig, 5 veckor ska bli underbart! Familjen Davies hämtar mig förhoppningsvis på Daytona Airport kl 20.00 i amerikansk tid för att sedan ta mig med hem till Palm Coast, FL. Någon gång under nästa vecka kommer Gustaf att "join us" också. Tråkigt att han inte fick åka till Indien pga svininfluensan, men vem tackar inte nej till 5 veckor i The Sunshine State?! Ja, snart är det dags att helt övergå till det amerikanska språket på heltid, det blir en utmaning..

Får se hur ofta jag orkar uppdatera här, förhoppningsvis är jag sysselsatt 24-7, sånt gillar jag!
Länkar till Andrea&Saras blogg för dom länkar vidare till de flesta av de andra bloggarna..

Och känslan just nu?! TAGGAAAAAAAAAAAAAAAAD.

På återseende!

/C

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej tjejen:)

Hoppas du har haft en bra första dag där. Var så stressad så jag hann inte få iväg något sms till dig innan du åkte.

Nu säger jag bara njut av maten och ha det underbart!

Puss till dig:)

2009-09-27 @ 17:01:31
Postat av: Gabbi

Yeeeiiii!!! Vad roligt, im so excited for u! Hehe nej men ha det bäst nu och uppdatera mycket :D

2009-09-28 @ 02:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0